Småprat

Tar bloggdesignen vid ett senare tillfälle och börjar blogg direk.


Skor, dessa älskade snygga, söta skor. Varför ska det vara så svårt? Först ska man hitta ett par skor man tycker om vilket är svårt nog och sen så ska man testa dom också och då visar det sig självklart att dom inte passar :) Visst är det underbart?

Oj, justdet jag skulle ju presentera mig, detta blir ett rörig och konstigt inlägg men anyhow.

Mitt namn är Lisa, jag bor i en ganska liten stad som heter Varberg, den ligger 9mil under Göteborg för er som inte hade nån aning om vart i Sverige jag befinner mig. Jag har bott här hela mitt liv och trivs väl relativt bra.
Jag går andra året på Ljud- och Bildskolan här i Varberg på Medieprogrammet. Nu i tvåan har jag haft foto som inriktning vilket har vart en rolig och väldig bra kurs för mig med tanke på att jag gillar att fota, men om jag är bra på det eller inte är en annan sak.
I trean så ska jag börja på en ny inriktning, Journalistik och samhäll, vilket jag nu i efterhand ångrar att jag valde men det är bara att bita ihop och ta sig igenom det. Jag får säkert ut nåt bra av det :)

Jag vet inte riktigt vad folk vill veta så ni får fråga så får jag bara se till att svara :)

Ha det bra, skriver säkert ikväll igen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0