Denna underbara konsumtion

Idag hade jag min sista lektion ever i Mediekommunikation, även sista lektionen alls för denna terminen. Vi gjorde väl inte så mycket egentligen för det var bara jag och Viktor där, vart var resten av klassen tro?


Konsumerade lite kläder igår och även idag så nu är jag fattig. Det blev en blå tubtop från gina tricot och även en svart tunika. Sen idag så köpte jag bara ett par trosor men ändå, det är ju fortfarande pengar.
På tal om konsumtion så borde mitt smink uppdateras, jag behöver följande;

- Foundation

- Svart ögonskugga (utan glitter)

- Mascara x2

- Kajal

- Ögonbrynspenna

- Nagellack

Sen kommer jag faktiskt inte på nåt mer just nu men jag kanske skulle ta och avslöja lite märken och sånt jag gillar när det kommer till de olika produkterna.

Foundation:

Lancôme teint idole ultra.

Jag använder 3an för det är den jag tycker passar mig bäst.
Denna foundation är skön att ha på sig och känns inte så kletig. Den är väldigt matt och blir inte så glansig som så många andra har en tendens att bli.
Den finns att köpa på Kicks och kostar runt 400 tror jag.
Jag älskar den.


Mascara;

Loreal Extra Volume Collagene

Om du vill ha långa och fylliga fransar är detta mascaran för dig.
Dra med den några gånger och du kommer bli nöjd.
Enda nackdelen är att den aldrig riktigt torkar och är lite kletig men annar är den superbra.
Finns på Kicks för runt 150.




Maybelline the colossal volum' express

Även denna är en liten guldklimp, påminner mycket om Loreals Callagene mascara och dom ger väldigt likt resultat.
Två måsten i min sminkväska!
Finns på Kicks för ca 150 denna med.



Skirver mer ikväll för nu ska jag laga mat.
Pusshej :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0