Om man ändå hade Word

Nu är pojkvän här och jag ska göra klart mitt hemprov i Mediekommunikation för betygen ska sättas imorn. Jag har redan gjort mer än hälften och har egentligen inte så mycket kvar så jag bestämde mig för att skicka in det jag redan har skrivit så läraren kan rätta det medans jag skriver klart resten.
När jag nu skulle skriva klart resten öppnar jag mitt dokument i Word och till min stora förvåning/besvikelse har jag inte kvar mina provmånader så no Word for Lisa. Föröskte i panik få tag i min lärare och fråga hur jag ska göra men hon går inte att nå så nu sitter jag här och har sådär galet ont i magen och känner mig stressad.
Min engelskalärare kom med den smarta idén att ladda ner OpenOffice vilket jag försökte med men det går inte av nån anledning.

Förslag på hur detta ska lösas?
Håller på att dö här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0