Midsommar - Sjuk

Nuså har jag några minuter över.
Igår kväll/natt blev jag sjuk, yippie? Har äckelfeber, dum hals, ont i huvet och en mage som inte vill vara som den ska vilket beror delvis på mensvärk misstänker jag.
Kunde därför inte gå till jobbet idag, kul? Mina 90 timmar känns långt borta.

Idag kom min kusin Vigge, min moster Lotta och hennes man och det var väl kul i sig men kanske inte fullt lika kul när man är sjuk. Hoppas det känns bättre imorn för då kanske jag och Vigge beger oss till Mattias fast han vet egentligen inte det men något säger mig att jag inte kommer må så mycket bättre imorn. Sjuk på midsommar, jo besvikelsen är väl ganska stor.

Nej, nu är klockan ganska mycket för en sjukling att vara vaken så jag ska nog ta och borsta tänderna och allt sånt som ska göras.
Ska även klä av mig lite, är i det varma stadiet av min feber, någon har nån gång sagt att när man blir varm går febern ner och när man blir kall går den upp, stämmer detta?


Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0