Dessa glas

Det blev lite sent igår känner jag idag, men det är väl oftast så att man märker av det dagen efter.
I vilket fall som helst vaknade jag av att min moster Lotta öppnade dörren, försökte väcka mig och Vigge sen ställde hon sig här inne och fönade håret, sen bar det av till Donken. Det blev självklart plusmeny så jag kunde få det där glaset, ska nämnligen lyckas få alla detta året.
Dom är faktiskt riktigt snygga, formade som en colaburk vilket är mycket snyggare än de andra glasen de haft tidigare, eller vad tycker ni? Tog mig friheten att skriva vilken ordning de olika färgerna släpps :) Vi är redan innne på vecka två men ingen fara, efter dessa sex veckor kan ni köpa de färger som ni inte har, om de finns kvar på lager det vill säga.


Jag ligger efter som bara den med att läsa andras bloggar men det kommer väl så småning om, folk där ute är rätt enformiga så man vet nästanredan vad det står men men.

Nu ska jag fortsätta städa lite för snart kommer Mattias :)

Ha det bra allihopa.
Skriv gärna en rad eller två.
Jag vet ju att det är folk som läser men ni kan väl passa på att kommentera också, det är lite roligare så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0